کد خبر : 1208
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 بهمن 1402 - 15:29

فرماندار شفت در نشست خبری دهه فجر:

در تلاشیم شفت به جایگاه واقعی خود برسد

در تلاشیم شفت به جایگاه واقعی خود برسد
مهدی نقدی فرماندار شفت در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن دهه ی فجر از بهره برداری 42 طرح عمرانی و خدماتی شهرستان شفت با اعتباری بالغ بر 174 میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ملبهار ،نقدی با بیان کم برخورداری شفت اظهار داشت: با جان و دل باید تلاش مضاعف کرد و در تلاشیم با توکل به خدا و کمک مدیران ،شفت به جایگاه واقعی خود برسد.
وی به حمایت از شهرک صنعتی جهت ایجاد اشتغال اشاره کرد و گفت: شهرک صنعتی شفت یکی از شهرک های صنعتی خوب استان است و برای حل مشکل واحدهای تولیدی جهت اشتغال، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.
وی جذب سرمایه گذار جهت ایجاد را اشتغال مهم دانست و بیان کرد: در تلاشیم پارک جنگلی چوبر را راه اندازی کنیم که می تواند برای تعداد زیادی ایجاد اشتغال کند و هم بتوانیم به کمک سرمایه گذار بحث تله کابین منطقه امامزاده اسحاق را پیگیری کنیم.
فرماندار با توجه به تأکید دولت برای اتمام پروژه های نیمه کاره عنوان کرد: امسال بیش از ۲ میلیارد تومان بودجه شهرستانی گذاشتیم،برای سال آینده تلاش خواهیم کرد تا ساخت فنی و حرفه ای به پایان برسد.
نقدی در باره تعطیلی صندوق کارآفرینی امید گفت: ما مخالف جمع آوری صندوق کار آفرینی هستیم و به دنبال ساختمانی برای صندوق می باشیم.
نقدی گفت:در دهه فجر ۴۲ پروژه عام المنفعه با اعتبار ۱۷۴ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.