کد خبر : 1428
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 9:40

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

۵۰ میلیارد ریال برای تقویت پروژه‌های فرهنگی گیلان در نظر گرفته شده است

۵۰ میلیارد ریال برای تقویت پروژه‌های فرهنگی گیلان در نظر گرفته شده است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اسلامی گیلان گفت: ۵۰ میلیارد ریال برای تقویت پروژه‌ها و برنامه‌های فرهنگی استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه خبری ملبهار به نقل از ایرنا؛ امیرحسین طاهری در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا، اظهارکرد: برنامه های فرهنگی استان مطابق با برنامه هایی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی و تدوین شده است در حال اجرا است.

وی تاکید کرد: بودجه یادشده در حوزه های تجسمی، موسیقی، نمایشی، کتابخانه ها و کانون های مساجد به عنوان مهمترین مرکز برای بالا بردن سبک زندگی اسلامی صرف می شود.

طاهری ادامه داد: برنامه ها با عنوان قرارگاه شهید مرتضی آوینی در مرکز استان و همه شهرستان های گیلان با ردیف بودجه مشخص که از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر گرفته شده است از ۲۰ فروردین همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید آوینی شروع و تا ۲۰ خردادماه سال جاری مرحله نخست آن اجرایی می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان ادامه داد: این برنامه‌ها با هدف تقویت هویت بومی هر استان و در شهرستان‌ها با هماهنگی فرماندار و شورای فرهنگ عمومی اجرایی می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.