کد خبر : 1231
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 بهمن 1402 - 20:49

استاندار گیلان:

پیشرفت‌های امروز، استقلال کشور را به منصه ظهور رسانده است

پیشرفت‌های امروز، استقلال کشور را به منصه ظهور رسانده است
استاندار گیلان گفت: پیشرفت‌های امروز کشور در بخش‌های مختلف، استقلال کشور را به منصه ظهور رسانده و جهانیان را شگفت‌زده کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ملبهار؛ اسدالله عباسی در جریان برگزاری آئین شکوه انتخابات شهرستان سیاهکل و در گفت و با خبرنگاران اظهار کرد: پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی هیچکس فکر نمی‌کرد که روزی ایران در بخش‌های مختلف تولید، پزشکی، علمی، تسلیحاتی و دانش بنیان جزو کشورهای برتر در جهان باشد؛ اما امروز جوانان ما توانسته‌اند در بخش‌های مختلف به رتبه‌های بزرگی دست یابند و پیشرفت‌های ما در همه ابعاد به خصوص در علم روز، جهانیان را شگفت زده کرده است.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: مردم ایران بار دیگر با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفندماه اقتدار، همبستگی، انسجام، وحدت ملی را به اثبات می رسانند؛ ما نیز تمهیدات لازم را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور فراهم کرده‌ایم.

وی افزود: بیش از ۴۱ هزار نفر عوامل اجرایی اعم از بازرسان، انتظامی و امنیتی در نزدیک به ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای برگزارکننده انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستند.

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار و انقلابی استان گیلان بویژه مردم سیاهکل همانند گذشته مشارکت فعالی در انتخابات پیش رو خواهند داشت و سرنوشت چهار سال آینده را طوری رقم بزنند که با افتخار اعلام کنیم مردم سیاهکل پیشرو در مشارکت هستند.

عباسی گفت: مردم از روی عملکرد و کارنامه افراد نامزد مورد نظر را برای نمایندگی انتخاب کنند تا با انتخابی اصلح سرنوشت چهار سال آینده کشور تعیین شود و مسئولیت به دستان کسانی سپرده شود که امانت دار باشند؛ مردم یقین بدانند که هیات‌های اجرایی از آرای آنان نظارت، صیانت و حفاظت خواهند کرد و اجازه نخواهند داد حقی ضایع شود.

وی با تاکید بر این موضوع که نه از داوطلبی حمایت و نه مخالفت خواهیم کرد، افزود؛ وظیفه ما برگزاری انتخاباتی سالم و با امنیت است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه حضور باشکوه در انتخابات دشمنان را ناامید خواهد کرد؛ افزود: پروژه های اقتصادی و عمرانی خوبی در دهه فجر امسال افتتاح شد و این روند ادامه خواهد داشت؛ در آینده طرح های عظیمی از استان با حضور رئیس محترم جمهور و تا هفته دولت نیز برخی دیگر از این طرح ها به بهره برداری می‌رسند.

وی اضافه کرد: بیش از۸۰ همت سرمایه گذاری در استان گیلان درحال انجام است که برخی از این طرح ها مجوز گرفته و در حال راه اندازی هستند؛ برخی دیگر نیز عملیات اجرایی را آغاز کرده و برخی پروژه ها هم در مرحله آخر هستند که در صورت تحقق این سرمایه گذاری ها شاهد درخشش اقتصادی گیلان در کشور خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.