کد خبر : 244
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 10:03

در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا

پرسپولیس از صعود به مرحله حذفی بازماند

پرسپولیس از صعود به مرحله حذفی بازماند
در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس ایران در ورزشگاه آزادی مقابل الدحیل با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد و از صعود به مرحله حذفی بازماند.

به گزارش ملبهار، تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۳ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی کردند که این مسابقه با برتری ۲ بر یک الدحیل خاتمه یافت.
دیدار رفت این دو تیم با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید و الدحیل با ۴ امتیاز در رتبه سوم قرار داشت و شانسی برای صعود به مرحله حذفی نداشت و با توجه به نتایج رقم خورده در بازی‌های دیگر گروه‌ها، پرسپولیس می‌توانست با پیروزی با هر تعداد گل به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند ولی شکست در این بازی، پرسپولیس را حذف کرد.
با این نتیجه پرسپولیس ۸ امتیازی باقی ماند و با تفاضل گل صفر در رده دوم گروه E و رده پنجم در بین تیم‌های دوم قرار گرفت. الدحیل هم با ۷ امتیاز جایگاه سوم گروه E را به خودش اختصاص داد.
شهاب زاهدی در دقیقه ۷ دروازه الدحیل را گشود، اما گلزنی محمد مونتاری در دقیقه ۹ سبب شد بازی مجدداً با تساوی دنبال شود. بهترین فرصت برای زدن گل برتری، در دقیقه ۷۸ با پنالتی پرسپولیس همراه بود که گولسیانی نتوانست توپ را تبدیل به گل کند. در ادامه کار، مایکل اولونگا در دقیقه ۸۳ گل دوم الدحیل را به ثمر رساند تا سرخپوشان در شبی که هواداران استقبال گرمی از مسابقه داشتند، بازنده این بازی بزرگ باشند.
با پایان مسابقات در منطقه غرب آسیا، تکلیف هشت تیم برتر صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مشخص شد.
العین امارات، نسف قارشی ازبکستان، الاتحاد، الهلال و النصر عربستان به عنوان صدرنشین گروه‌های پنجگانه صعود کردند و سپاهان ایران، الفحیا عربستان و نوبهار ازبکستان به عنوان سه تیم برتر تیم‌های دوم جواز حضور در مرحله بعد را بدست آوردند.
طبق برنامه از قبل اعلام شده، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی ۷ دی ماه برگزار می‌شود. مسابقات رفت این مرحله در تاریخ ۲۳ تا ۲۵ بهمن و و دیدارهای برگشت ۳۰ بهمن تا ۲ اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.