کد خبر : 814
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 دی 1402 - 0:34

پرداخت بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات برای کارآفرینی در گیلان

پرداخت بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات برای کارآفرینی در گیلان
مدیر صندوق کار آفرینی امید گیلان از پرداخت بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات امسال به ۴۰۳ کارآفرین در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ملبهار از خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ نعیم داودی در حاشیه بازدید از یکی از کارگاه‌های پخت نان محلی در لنگرود گفت: صندوق کارآفرینی امید از ابتدای امسال تا کنون، هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۴۰۳ متقاضی ایجاد شغل در گیلان پرداخت کرد که این مقدار تسهیلات تا پایان امسال به ۳ هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

وی از افزایش ۲ و نیم برابری تسهیلات پرداختی در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با پارسال خبر داد و افزود: حمایت از واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد با پرداخت تسهیلات و بازگرداندن آن‌ها به چرخه‌ی تولید و همچنین ساماندهی روستا‌ها برای حمایت از روستا‌های بدون بیکار و یا تک محصولی از جمله اهداف صندوق کار آفرینی امید گیلان است.
مدیر صندوق کار آفرینی امید گیلان با اشاره به حمایت از تولید در روستای خوش کاربندان شهرستان فومن در سال ۱۴۰۲، گفت: حمایت از راه اندازی صندوق‌های خُرد محلی برای افزایش توانمندی جوامع روستایی و شهری، با آورده‌ی خود اعضای صندوق و پرداخت تسهیلات کم بهره با نرخ ۴ درصد از سوی صندوق کارافرینی امید گیلان از دیگر کارکرد‌های این صندوق است.

نعیم داودی از ایجاد ۸۰۲ شغل در سال ۱۴۰۲ خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با جذب هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار، میزان اشتغالزایی در گیلان را به ۲ و نیم برابر افزایش می‌دهیم.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات از محل اعتباربند الف تبصر ۱۸، اضافه کرد: پس از شناسایی و تایید طرح‌ها در دستگاه اجرایی به ویژه در شورای برنامه ریزی گیلان، این طرح‌ها برای پرداخت تسهیلات بدون محدودیت مبلغ به صندوق معرفی می‌شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.