کد خبر : 2055
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 19:55

در نخستین روز از ماه مهر

نواخته شدن زنگ مهر و ایثار در شهرستان شفت

نواخته شدن زنگ مهر و ایثار در شهرستان شفت
آیین نواختن (زنگ مهر و ایثار) با حضور فرماندار شفت، نماینده مردم شهرستانهای شفت و فومن و دیگر مسوولان در دبیرستان شهید انصاری جیرده برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ملبهار به نقل از روابط عمومی فرمانداری شفت؛ همزمان با سراسر کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی، آیین نواختن (زنگ مهر و ایثار) با شعار مدرسه قوی ایران قوی صبح یکشنبه با حضور مهدی نقدی فرماندار شفت، حجت اسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی امام جمعه، کریم معصومی نماینده مردم شهرستانهای فومن و شفت، سرهنگ احمد نقدپور فرمانده سپاه پاسداران، سرهنگ صفری فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در دبیرستان شهید انصاری دهستان جیرده نواخته شد.

محمد رضا خشنود ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین خیر مقدم به مهمانان شهرستانی و استانی اظهار داشت: با پیشرفت در تمام حوزه های آموزشی، پرورشی و تربیتی و ارتقاء علمی دانش آموزان آینده و مسیر زندگی خود را ترسیم می نمایند وسال تحصیلی با نشاط و شاداب، سرشار از موفقیت برای دانش آموزان و معلمان آرزو نمود

وی ادامه داد: دانش آموزان باید از فرصت حضور در مدارس و کلاس درس به نحو شایسته در جهت رشدو پیشبرد اهداف خود،خانواده و جامعه و رسیدن به موفقیت های روز افزون استفاده نمایند.
معصومی نماینده مردم فهیم شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی آغاز سال تحصیلی را به دانش آموزان خانواده‌ها و فرهنگیان تبریک گفت و تاکید نمود: با تلاش و برنامه‌ریزی باید آینده خود را ترسیم کنیم که سعادت هر جامعه در علم آموزی و خردورزیست. وی در رابطه با دو مولفه فردی و سازماندهی گفت: مولفه فردی، ویژگی‌ها، شاخص‌ها، استعدادها و عواملی ست که در وجود ماست. معلمی که می‌خواهد به دانش آموزان آموزش دهد؛ گفتار و رفتارش هرچه مهربانانه‌تر باشد راحت‌تر در کنار دانش آموز قرار می‌گیرد.

در کنار مولفه فردی مؤلفه سازمانی و مدیریتی وجود دارد: مدیریت کار، نحوه برنامه‌ریزیست که بر عهده مسئولین است تا فضای فیزیکی و فضای روانی برای سازماندهی و مدیریت مناسب ایجاد کنیم.

در ادامه امام جمعه شهرستان شفت« حجت الاسلام والمسلمین حکیمی» با تبریک آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس گفت: با ورود به مدرسه و افزودن معلومات خود، یادگیری علم و دانش ، قوانین مدرسه، درسهای زندگی و اخلاقی برای ورود به خانه سوم یعنی جامعه آماده خواهید شد و با بهره‌گیری از آنها با روشهای برقراری ارتباط، انتقاد کردن، پیشنهاد دادن، احترام به قوانین جامعه و غیره آشنا می‌شوید و سعی میکنید کشوری بسازید که سرآمد همه ی کشورهای جهان باشد.

فرمانده سپاه شهرستان شفت نیز ضمن تبریک بازگشایی و تقارن این ایام با ایام دفاع مقدس یاد و خاطره شهدا، رزمندگان و ایثارگران را که با تمام وجود خود از نظام، خاک مقدس و نوامیس مادفاع کردند گرامیداشت و گفت: ۳۶ هزار شهید دانش آموز تقدیم نظام و انقلاب شد تا ما با آرامش زندگی کنیم و بیش از ۵۵۰ هزار نفر از رزمندگان دفاع مقدس هم سن و سال شما دانش آموزان دبیرستانی بودند که به جبه های حق علیه باطل اعزام شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم فرماندار شفت به همراه نماینده مردم شهرستانهای شفت و فومن و دیگر مسئولان با اهدای لوح سپاس از پدر شهید طاهرنیا تقدیرکردند و چند اصله درخت به مناسبت آغاز سال تحصیلی توسط دانش آموزان و مسئولان در حیاط مدرسه غرس گردید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.