کد خبر : 1085
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 دی 1402 - 22:22

رئيس کل دادگستری استان در نشست دادستان های استان گیلان:

نتیجه تخلفات انتخاباتی، محرومیت در دوره های بعدی انتخابات است.

نتیجه تخلفات انتخاباتی، محرومیت در دوره های بعدی انتخابات است.
رئيس کل دادگستری استان در نشست دادستان های استان گیلان عنوان کرد:همه باید برای انتخابات باشکوه تلاش کنیم.

به گزارش پایگاه خبری مَلبهار از روابط عمومی دادگستری گیلان، نشست دادستان های استان گیلان با حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان با تبریک حلول ماه رجب تصریح کرد: ماه رجب ماه آمادگی برای ورود به مهمانی بزرگ خدای متعال است.

وی با تشکر از اقدامات انقلابی و جهادی دادستان های استان گیلان اظهار داشت: مدیران دستگاه قضایی باید صد در صد انقلابی بوده و از شجاعت، جسارت، اقتدار و تدبیر برخوردار باشند.

رئیس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه انتخابات باید پرشور و رقابتی برگزار شود گفت: باید با اقدامات موثر به مشارکت در انتخابات کمک کنیم.

وی در ادامه افزود: در راستای اجرای قانون و جلوگیری از بی قانونی، حضور موثر و معنادار دادستان ها در مراقبت از قانون ضروری است.

این مقام ارشد قضایی بر نظارت هوشمندانه بر مصوبات شورای تامین تاکید کرد و گفت: مصوبات نباید مغایرتی با قانون داشته باشند و در صورت هر گونه نقصی، موارد را متذکر شوند.

وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم نامزدهای انتخاباتی به تخریب یکدیگر بپردازند و فضای ناسالم انتخاباتی را ایجاد کنند اذعان داشت: نتیجه تخلفات انتخاباتی، محرومیت در دوره های بعدی انتخابات است.

رئیس کل دادگستری استان همچنین خاطر نشان کرد: مشاورین املاک غیر مجاز نباید به هیچ عنوان اجازه فعالیت داشته باشند و تخلفات آن ها باید سریعا پیگیری شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای دقیق برنامه ها و دستورالعمل های مربوطه با جدیت و قاطعیت از وظایف دادستان و مدعی العموم است به دادستان های استان دستور داد تا در پرونده های مهم شخصا ورود نمایند و چنین مواردی را به حوزه ریاست استان اعلام نمایند تا در صورت لزوم در جلسات مربوطه مطرح گردد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در پایان با تاکید بر اجرای احکام مرتبط با حوزه زمین و اراضی ملی اظهار داشت: سازمان های آب منطقه ای، جهاد و منابع طبیعی مکلف هستند احکام قضایی را در چنین مواردی اجرا کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.