کد خبر : 1668
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مرداد 1403 - 3:38

مراسم یادبود زنده یاد «حسن امیدزاده» معلم فداکار و فرهنگیان فقید شهرستان شفت

مراسم یادبود زنده یاد «حسن امیدزاده» معلم فداکار و فرهنگیان فقید شهرستان شفت
مراسم یادبود زنده یاد «حسن امیدزاده» معلم فداکار و فرهنگیان فقید شهرستان شفت در مسجد جامع ولیعصر (عج) شهر شفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مَلبهار مراسم دوازدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد «حسن امیدزاده» معلم فداکار و فرهنگیان فقید شهرستان شفت با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و خانواده مرحوم امیدزاده در مسجد جامع ولیعصر (عج) شهر شفت برگزارشد.

در این مراسم «حجت الاسلام احمد حکیمی» امام جمعه شهرستان شفت با عرض تسلیت ایام محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان گفت: فداکاری و ایثار همیشه به یادگار می ماند و حسن امیدزاده با فداکاری و ایثار برای همیشه چگونگی از خودگذشتگی کردن را برای ما به یادگار گذاشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین حکیمی عنوان نمود: حسن امید زاده در حادثه نجات دانش آموزان سوخت و با همان درد و رنج سوختگی از دنیا رفت. در کنار مرحوم امید زاده کسانی مانند علی اکبر عابدی نیز بودند که بخش عظیمی از کار نجات جان دانش آموزان را انجام دادند و هر کس در هر پست و مقام و در جایگاه خود باید تلاش کند، راه امید زاده را ادامه داده و از فداکاری وی درس بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در زمره ی یاران امام حسین(ع) هم افرادی همچون حضرت ابوالفضل(ع) بنده صالح خداوند وجود داشتند و با فداکاری خود به ما درس خداشناسی و وظیفه شناسی دادند، ادامه داد: آنها فداکارانه برای نجات انسانیت وارد میدان شدند و از خود گذشتند، همچنان که حسن امید زاده برای نجات جان دانش آموزان از جان خود گذشت. امروزه معلمان باید مجهز به صلاح علم روز باشند و به شبهات دانش آموزان پاسخ دهند و اگر کسی جان یک فرد را نجات دهد، چنان است که جان همه را نجات داده و توفیقی مانند امید زاده نصیب وی می شود.

در پایان، با اهدا لوح سپاس و هدایا از خانواده زنده یاد حسن امید زاده و اکبر عابدی معلم حاضر در حادثه آتش سوزی قدردانی و سپس مزار آن مرحوم و شهدای بیجارسر گلباران شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.