کد خبر : 1695
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 مرداد 1403 - 11:40

قاچاقچیان چوب یک مامور منابع طبیعی را در گیلان مجروح کردند

قاچاقچیان چوب یک مامور منابع طبیعی را در گیلان مجروح کردند
مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان گفت: قاچاقچیان چوب یک مامور منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش را مصدوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری ملبهار؛ امین بشارتی اظهار کرد: ۲ نیروی منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش شامگاه گذشته در حال ماموریت و گشت زنی در منطقه تحت حفاظت خود بودند که یک نفر از آنان مورد ضرب و شتم سه قاچاقچی چوب قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: این مامور منابع طبیعی و آبخیزداری تالش از ناحیه دندان، زبان، دست، صورت و پا دچار آسیب شده و برای درمان به بیمارستان گلسار رشت منتقل شده‌است.


استان گیلان به عنوان خطه سرسبز کشور دارای حدود ۵۶۵ هزار هکتار جنگل و ۲۲۴ هزار هکتار مرتع است.
مدیر روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان اظهار کرد: سه قاچاقچی چوب و از ضاربان این مامور منابع طبیعی و آبخیزداری تالش کمتر از یک روز شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان کرد: سه نفر از قاچاقچیان چوب یک مامور منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تالش را که در حال ماموریت و گشت زنی در منطقه تحت حفاظت خود بوده را مورد ضرب و شتم قرار داده و متواری شدند.

بشارتی درباره جزئیات این حادثه افزود: ۲ مامور منابع طبیعی و آبخیزداری تالش پس از شنیدن صدای اره موتوری و افتادن درخت در منطقه گیسوم تالش پیگیر ماجرا شده و سه قاچاقچی چوب را در حین بریدن درخت مشاهده می‌کنند که یکی از ماموران مورد ضرب و شتم آنان قرار گرفته و از ناحیه دندان، زبان، دست، صورت و پا دچار آسیب می‌شود.

وی اظهار کرد: این مامور منابع طبیعی پس از بستری در بیمارستان گلسار رشت، تحت جراحی دست و بازو قرار گرفت و هم‌اینک در بیمارستان بستری و تحت درمان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.