کد خبر : 1263
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 1:11

در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

صندوق کارآفرینی امید در شهرستان شفت تعطیل شد

صندوق کارآفرینی امید در شهرستان شفت تعطیل شد
شهرستان شفت که از بیکاری جوانان و سرپرستان خانوار در معرض جدی آسیب های اجتماعی بوده و قوام خانواده دچار تهدید است، نیاز به صندوق کارآفرینی جهت حمایت از اشتغال در شفت دارد.

به گزارش پایگاه خبری ملبهار؛ صندوق کارآفرینی امید، تشکیل شد تا با استفاده از روش جدید تأمین مالی خرد (micro financing)، به قصد کسب و کارهای کوچک بازار محور که به خدمات بانکی سنتی دسترسی ندارند، حمایت‌های مالی و مشاوره‌ای ارائه دهد. این صندوق نقش مهم را در زمینه حمایت‌های دولتی از تولید در بخش خصوصی ایفا می کند.
صندوق کارآفرینی امید حامی کسب و کارهای کوچک بوده و برای افرادی که دارای ایده و طرح بوده ولی از وضعیت مالی مناسبی برای اجرای آن برخوردار نبودند، پشتیبان خوبی به حساب می آید.
شهرستان شفت که از بیکاری جوانان و سرپرستان خانوار در معرض جدی آسیب های اجتماعی بوده و قوام خانواده دچار تهدید است، نیاز به صندوق کارآفرینی جهت حمایت از اشتغال در شفت دارد.
بسیاری از افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کار و ایجاد اشتغال برای خود و تعدادی دیگر هستند به راحتی نمی توانند از بانک ها وام دریافت نمایند و یا اگر از هفت خوان رستم عبور کنند، در صد بالای بهره بانکی توان و نیروی آنان را گرفته و با توجه به کسادی بازار در مواردی شاهد شکست آنان در بازار بوده ایم.
کدام مسئول در شهرستان به غیر از همدردی کلامی، عملاً وارد میدان شده و به جای فرصت سوزی با توجه به ظرفیت های موجود، گره ای از مشکلات شهرستان را خصوصاً در زمینه اشتغال گشوده است.
تعطیلی صندوق در دوران نمایندگی ناصر عاشوری نیز مطرح شده بود، که با درخواست مردم و جمعی از همراهان انتخاباتی عاشوری و تلاش و پیگیری او منتفی شد و صندوق به کار خود ادامه داد ولی در چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب و در دولتی که با شعار دولت محرومین در تلاش است تا به رفع مشکلات مردم بپردازد شاهد تعطیلی صندوق کارآفرینی امید که کورسویی برای اشتغال بود، هستیم.
آقای استاندار به دلیل بی توجهی نماینده و ضعف برخی مدیران در شهرستان، تنها امید مردم پس از خدا به شماست که مقدمات بازگشت صندوق کارآفرینی امید را فراهم فرمائید تا بیش این شاهد آسیب به شهرستان و مردم فهیم آن نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.