کد خبر : 1708
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 8:53

رییس کل دادگستری استان گیلان بر مبارزه با فساد در حوزه شهری و شهرسازی و برخورد با مفسدین و تضییع کنندگان حقوق بیت المال تاکید کرد

رییس کل دادگستری استان گیلان بر مبارزه با فساد در حوزه شهری و شهرسازی و برخورد با مفسدین و تضییع کنندگان حقوق بیت المال تاکید کرد
نشست شورای معاونین به ریاست حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ملبهار،
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اهمیت راه اندازی دادگاه های ویژه صلح در تمامی شهرستان ها اظهار داشت: باید نشستی با حضور روسای دادگستری و روسای حوزه های قضایی بخش ها در اسرع وقت تشکیل شده تا هماهمگی های لازم در این خصوص صورت گیرد.

وی با بیان اینکه رویداد های سیاسی و حوادث و اتفاقات جامعه هیچ خللی در رسالت قضایی و ماموریت خطیر قوه قضائیه ایجاد نخواهد کرد گفت: رسیدگی دقیق و سریع پرونده ها در محاکم قضایی از مهم ترین اولویت های دستگاه قضایی است که با جدیت و دقت دنبال خواهد شد.

رئیس شورای قضایی استان با تاکید بر تأمین امنیت سرمایه‌گذاران و تشویق به سرمایه‌گذاری در استان گیلان ابراز داشت: جلوگیری از اِعمال محدودیت‌های غیرضروری برای سرمایه‌گذاران از تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه اعمال محدودیت‌هایی قضایی برای سرمایه گذاران سرشناس، موجه و سالم موجب بی رغبتی سایر فعالان اقتصادی در حوزه سرمایه گذاری و تولید می گردد گفت: قضات محاکم استان گیلان نیز باید موضوع اعمال محدودیت‌های بلاوجه و غیرضروری برای فعالان سالم اقتصادی را مورد بررسی قرار دهند و چنانچه مصداقی یافت شد سریعا برطرف کنند.

رییس کل دادگستری استان گیلان در پایان بر مبارزه با فساد در حوزه شهری و شهرسازی و برخورد با مفسدین و تضییع کنندگان حقوق بیت المال تاکید کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.