کد خبر : 848
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 20:17

فرماندار شفت در جلسه شورای اداری شهرستان:

رضایت از مدیران سبب حضور حداکثری مردم در انتخابات‌ می‌شود

رضایت از مدیران سبب حضور حداکثری مردم در انتخابات‌ می‌شود
فرماندار شهرستان شفت با بیان اینکه اولویت دستگاه های اجرایی باید جلب رضایتمندی مردم باشد،گفت: خدمت‌رسانی به مردم و افزایش میزان رضایت‌مندی از مسؤولان و مدیران باعث حضور حداکثری مردم در انتخابات خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مَلبهار؛ مهدی نقدی در جلسه شورای اداری شهرستان شفت که در سالن میرزای شفتی برگزار شد ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مولفه‌های انتخابات موضوع مشارکت مردم است و مدیران باید برای رضایت‌مندی مردم تلاش کنند.
نقدی تصریح کرد: حضور میدانی و مستمر مدیر هر دستگاه اجرایی، موجبات شناسایی کمبودها،و نتیجه این بازدیدهای میدانی، رضایت مندی مردم است و نتیجه رضایت از مدیران سبب حضور حداکثری مردم در انتخابات می‌شود.
نقدی با اشاره به اینکه ستاد انتخابات شهرستان شفت در فرمانداری تشکیل شده است و براساس ماده ۱۳ هیچ اداره ای حق ندارد در امر انتخابات کوتاهی کند، گفت: لیلهالقدر جمهوری اسلامی انتخابات است و همه باید تلاش کنند و مشارکت را بالا ببرند.
فرماندار شفت در ادامه گفت: همه وظیفه دارند در شرایط کنونی، امید را در لایه‌های مختلف جامعه ایجاد کرده و در این میان کارکنان و مسؤولان دستگاه‌های دولتی باید با گشاده رویی با مراجعه کنندگان رو به رو شوند.
نقدی علت انباشت مشکلات را ریسک پذیر نبودن برخی از مسؤولان ادارات دانست و عنوان کرد: بخشی از مشکلات از گذشته بوده و متاسفانه خوب عمل نشد،پیگیری نکردند و خوب کار نکردند. انتظار داریم که مدیران ما محکم تر بر خورد کنند تا بتوانیم از استان امتیازاتی بگیریم.
فرماندار شفت با بیان اینکه مدیران دستگاه‌های شهرستان پیگیر پروژه‌های در دست اجرا باشند، افزود: مدیران برای اتمام به موقع پروژه‌های شهرستان و جذب اعتبارات کافی تلاش مضاعف داشته باشند.
وی در مورد ورودی شفت گفت: نقشه میدان پلیس راه شفت تهیه شده و مشاور در حال انجام کار است، امیدواریم اتفاق خوبی بیفتد.
فرماندار شفت ضمن گلایه از حضور بدون اطلاع بعضی از مدیران کل در شهرستان، اضافه کرد: هر فرد و مقامی که وارد شهرستان می‌شود باید فرمانداری شهرستان در جریان باشد،باید اطلاع بدهد برای چه به شهرستان آمده، کی آمده و کجا رفته و جلسات و همایش‌ها بدون هماهنگی با فرمانداری برگزار نشود و تمام موضوعات باید از کانال فرمانداری عبور کند.
نقدی اضافه کرد: رعایت نظم و انضباط در ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان شفت به دقت رعایت شود و همه مسؤولان موظفند که نظم و انضباط را در دستور کار خود قرار دهند.
فرماندار شفت بر لزوم برنامه ریزی برای سال زراعی آینده و پیگیری جدی مسؤولین امر تاکید کرد و گفت: خانم جوب و تانی محله مکاتبه اش انجام شده، کوتاهی نکنید چون خیلی مهم بوده و بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین در معرض خطر سیل است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.