کد خبر : 1728
تاریخ انتشار : جمعه 19 مرداد 1403 - 12:43

امام جمعه شهرستان عالم پرور شفت:

خبرنگاران کمک کنند تا قدرت تحلیل مردم بیشتر و بهتر شود

خبرنگاران کمک کنند تا قدرت تحلیل مردم بیشتر و بهتر شود
احمد حکیمی گیلانی امام جمعه شهرستان عالم پرور شفت در آیین تجلیل از خبرنگاران با اشاره به تأثیر رسانه درجامعه و افکار عمومی گفت: خبرنگاران می توانند کمک کنند تا قدرت تحلیل مردم بیشتر و بهتر شود.

به گزارش پایگاه خبری ملبهار؛ حجت الاسلام والمسلمین احمد حکیمی گیلانی، عصر پنجشنبه در آیین تجلیل ازخبرنگاران در سالن میرزای شفتی فرمانداری شفت ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران ارتباط خود را با ما بیشتر کنند و برنامه های ما را بیشتر پوشش بدهند.
وی در ادامه با اشاره به تأثیر رسانه درجامعه و افکار عمومی گفت: خبرنگاران می توانند کمک کنند تا قدرت تحلیل مردم بیشتر و بهتر شود.
امام جمعه شفت با تاکید به شهادت اعضاء و جوارح نسبت به اعمال، به تأثیر قلم اشاره و بیان کرد: دست آدمی می تواند به سمت خیر و هم به سمت شر حرکت کند، می تواند نکات خوب بنویسد یا نکاتی بنویسد که یک منطقه را به هم بزند و وحدت عمومی را زیر سئوال ببرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی از خبرنگاران خواست در حوزه های تخصصی ورود کنند و گفت:خبرنگاران در حوزه تخصصی ورود کنند و راه کار بدهند، مثل مقوله منابع طبیعی که یکی از دردهایی است که مردم شهرستان شفت سالیان سال است که دارند بابت آن زجر می کشند.

حکیمی گیلانی با اشاره به رسالت خبرنگاری گفت : خبرنگاران ابزار دست دیگری نباشند و در هر جایگاهی که هستیم انصاف را رعایت کنیم .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.