کد خبر : 1024
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 دی 1402 - 9:10

جشنواره عشایری آسمان هشتم فرصتی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان

جشنواره عشایری آسمان هشتم  فرصتی برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: دانش آموزان مدارس عشایری می توانند در رشته های سرود، عکس، مدیحه سرایی، نقالی و سرود روستایی با مراجعه به سامانه: portal.shamstoos.ir شرکت کنند.

به گزارش پایگاه خبری مَلبهار، فاطمه میرزا نژاد در حاشیه بازدید از مدرسه عشایری شهید واعظ زاده منطقه ییلاقی گورج املش با اشاره به اهمیت شناسایی استعدادهای دانش آموزان مناطق روستایی اظهار داشت: ششمین دوره جشنواره عشایری آسمان هشتم در بخش های: سرود ، آیین های نمایشی، پرده خوانی و عکس برگزار می شود و علاقه مندان تا ۳۰ بهمن فرصت دارند برای شرکت در این جشنواره به سامانه: portal.shamstoos.ir مراجعه کنند. وی همچنین با اشاره به برگزاری سومین همایش جهاد علمی به همت دبیرستان ماندگار البرز خاطرنشان کرد: دانش آموزان پایه دوازدهم مناطق مختلف برای آمادگی بیشتر در جهت حضور موفق در کنکور سراسری می توانند در جلسات و کلاس های وبیناری این دبیرستان که با روش های نوین آماده سازی آزمون ها طراحی شده شرکت کنند.
معاون آموزش ابتدایی با تأکید بر ضرورت توجه بیشتر بر مدارس عشایری و روستایی گفت: در گیلان ۱۹۰ مدرسه عشایری در مقاطع ابتدایی و متوسطه فعال است که در آن ۳ هزار و ۷۷۳ دانش آموز به تحصیل اشتغال دارند. میرزا نژاد افزود: از ابتدای سال تحصیلی تاکنون ۲۰۰ میلیون اعتبار برای تهیه تجهیزات آموزشی به مدارس عشایری اختصاص یافته است که در این راستا بهره گیری از ظرفیت خیران و گروه های مردم نهاد در دستور کار قرار گرفته است.

همچنین در این دیدار معاون آموزش ابتدایی هدایایی به ۹ دانش آموز مدرسه عشایری شهید واعظ زاده گورج اهدا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.