کد خبر : 550
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 18:01

آغاز طرح نظارتی شب یلدا در گیلان

آغاز طرح نظارتی شب یلدا در گیلان
مدیر واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز گیلان گفت: طرح نظارتی ویژه شب یلدا از امروز سه‌شنبه در این استان آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی ملبهار از ایرنا؛
مهدی شریفی اظهار کرد: اتاق اصناف مرکز گیلان طرح‌های نظارتی خود را با همکاری و تعامل با سایر نهادها و با گشت‌های مشترک برای تثبیت قیمت مواد غذایی مربوط به شب یلدا آغاز کرده است.

وی افزود: با توجه به این امر، تیم‌های مختلفی برای تشدید بازرسی تا پایان آذر ماه فعالیت خواهند کرد که یک تیم فقط برای شکایت و رسیدگی به موضوع شکایات مردم پیش‌بینی شده است و سایر تیم ها نیز، قیمت‌ها را کنترل خواهند کرد.

وی ادامه داد: همچنین یک گشت مشترک نیز با سازمان تعزیرات حکومتی گیلان با حضور یک قاضی و بازرس‌ها در سطح شهر فعالیت خواهند کرد تا جلوی سوءاستفاده و گرانفروشی احتمالی برخی از واحدهای صنفی گرفته شود و در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی، با آن واحد برخورد خواهد شد.

مدیر واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز گیلان اضافه کرد: در این مدت از واحدها و فروشگاه ها و محل توزیع شیرینی فروشی‌ها، آجیل فروشی‌ها، میادین میوه و تره و بار، مرغ فروشی و قصابی‌ها بازرسی خواهد شد.

شریفی بیان کرد: هم‌اینک همه کالاها به اندازه کافی در بازار موجود است؛ خوشبختانه کمبود کالا در واحدهای صنفی مختلف وجود ندارد و ما نیز با تیم‌های گشتی خود، سعی خواهیم کرد تا قیمت‌ها را در این مدت کنترل کنیم تا به بهانه شب یلدا قیمت این اقلام افزایش نیابد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.